مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 02:302021-05-16بين الملل

نتانیاهو تصور نمی کرد فلسطینی ها چنین قدرت واکنشی داشته باشند


یک عضو کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از فلسطین خاطرنشان کرد: اسراییل در شرایط خیلی بدی است و نتانیاهو تصور نمی کرد فلسطینی ها چنین قدرت واکنشی داشته و بتوانند به این شکل پاسخ دهند.

- یک عضو کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از فلسطین خاطرنشان کرد: اسراییل در شرایط خیلی بدی است و نتانیاهو تصور نمی کرد فلسطینی ها چنین قدرت واکنشی داشته و بتوانند به این شکل پاسخ دهند.

عماد آبشناس در گفت وگو با ایسنا یکی از دلایل درگیری های اخیر میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان را مسائل داخلی اسراییل عنوان کرد و گفت: طی دو سال اخیر رژیم صهیونیستی موفق به تشکیل دولت نشده و دست تندروها را برای اینکه حمایت کنند باز گذاشته است.

از طرف دیگر رییس جمهور این رژیم قصد داشت فرد دیگری را برای نخست وزیری مامور تشکیل دولت کند که میسر نشد که در شرایط جنگی آن فرد توانایی حل بحران را ندارد.

وی تصریح کرد: از طرف دیگر نتانیاهو می خواست بحران دیگری ایجاد کند برای اینکه شخص دیگری نتواند دولت تشکیل دهد و همه این عوامل دست به دست هم دادند تا شاهد این درگیری های اخیر باشیم.

گرچه سال هاست مردم فلسطین مخصوصا در غزه تحت محاصره هستند و شدیدترین نوع محاصره برای آنان اعمال شده است اما علی رغم اینکه تصور می رفت با گفت وگو و مذاکره این مسائل حل شود ولی از زمان روی کار آمدن ترامپ و با طرح ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو تصور نمی کرد فلسطینی ها چنین قدرت واکنشی داشته باشند

نتانیاهو تصور نمی کرد فلسطینی ها چنین قدرت واکنشی داشته باشند