مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 02:252021-05-16ورزشي

چگونه از زندگی لذت ببریم؟


در پشت جلد کتاب چگونه از زندگی لذت ببریم نوشته است: چرا در زمانه ای که به استقلال، آزادی شخصی و فردگرایی بها داده می شود، هنگامی که می خواهیم تنها باشیم عده ای فکر می کنند اجتماع گریز یا حتی گوشه گیر هستیم؟ - ایسنا/کردستان در پشت جلد کتاب چگونه از زندگی لذت ببریم نوشته است: چرا در زمانه ای که به استقلال، آزادی شخصی و فردگرایی بها داده می شود، هنگامی که می خواهیم تنها باشیم عده ای فکر می کنند اجتماع گریز یا حتی گوشه گیر هستیم؟ براساس یک نظرسنجی در سال 2008، بیش از سیزده میلیون نفر در بریتانیا از این که امکان تماس با تلفن همراه را از دست بدهند وحشت دارند.

این افراد وقتی دچار ترس و تشویش می شوند که شارژ گوشی شان یا اعتبار پولی آن تمام شود یا گوشی آنتن ندهد.

این افراد مبتلا به فوبیای بی موبایلی هستند که نوموفوبیا نام گرفته است و می تواند بر بیش از پنجاه و سه درصد کاربران تلفن همراه تاثیر بگذارد.

واقعا عجیب است که یکی از انواع تنهایی که کمترین انتقاد را برانگیخته، شکلی است که از بسیاری جهات خطرناک ترین نوع تنهایی است؛ ماجراجویی تک نفره.

به نظرم عجیب است که مردم کسانی را که تصمیم می گیرند در آرامش خانه های شان تنها باشند خل وچل می دانند و اغلب طوری با آن ها رفتار می کنند که انگار دیوانه اند، اما کسانی را که تصمیم می گیرند تنهایی یک کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه از زندگی لذت ببریم؟

چگونه از زندگی لذت ببریم؟