مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 02:152021-05-16اقتصادي

صدای زخم آلود تولید/ کارخانه ای که 7 سال در کما به سر می برد


کارخانه تولیدی قیر که در زمینه تولید انواع قیر فعالیت دارد، 7 سالی است که به علت بی توجهی مسوولین به کما رفته و کماکان چرخ تولید آن در خاموش به سر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، فعال کردن واحدهای تولیدی سرمایه ملی است و این واحدها می توانند باعث افزایش اشتغال و بهره وری بیشتر شوند و راکد ماندن آنها نیر ضربات مستهلکی بر چرخه اقتصاد کشور و بیکاری هزاران جوان تحصیلکرده وارد می کند.

سال هاست خبر تعطیلی کارخانه ها آن هم در چند دهه در استان ایلام به قصه درد آور و تکراری تبدیل شده و مردمان و کارگران جور کشیده زیر ظلم این بی عدالتی ها قرار دارند، کارخانه هایی که سال ها از افتتاحشان گذشته و کماکان راکد مانده اند.

دولت یازدهم از زمان شروع به کار، یکی از هدف های خود در حوزه صنعت را فعال کردن دوباره واحدهای صنعتی راکد اعلام کرد و برای دست یابی به این هدف در استان ها اقدام به راه اندازی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کرد که با شرکت بخش خصوصی و دستگاه های دولتی تشکیل می شود.

  هدف این کارگروه در استان ها برطرف کردن مشکلات واحدهای صنعتی و بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید اعلام شد.

حال سوال اساسی این است که با این شرایط چطور یک واحد تولیدی از سال 94 شروع شده و در همه این سال ها راکد مانده و سودی به حال اقتصاد و اشتغال ندارد؟ به جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای زخم آلود تولید/ کارخانه ای که 7 سال در کما به سر می برد

صدای زخم آلود تولید/ کارخانه ای که 7 سال در کما به سر می برد