مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 20:352021-05-16سياسي

شمقدری: رییس جمهور آینده عزت کشور را بازگرداند/ترمیم وضعیت معیشتی مردم


کارگردان سریال «روزهای ابدی» گفت: این دوره بر اساس ضعف دیپلماسی ، عزت کشور از دست رفت که باید برگردد، ضمن اینکه عزت ما باید هم پای مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه های دیگر تجلی پیدا کند.

- جواد شمقدری کارگردان سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس با بیان اینکه امسال در انتخابات شرکت می کنم، درباره اولویت هایی که رییس جمور آینده باید در دستور کار خود قرار دهد، گفت: بزرگترین کاری که باید رییس جمهور بعدی انجام دهد این است که یک اعتماد عمومی را نسبت به سیستم اجرایی ایجاد کند.

شمقدری ادامه داد: چون الان مردم واقعا بی اعتماد شدند و رییس جمهور جدید باید اعتماد عمومی را برقرار کند به اینکه هم کارآمدی و هم اینکه با صدق و صحت و سلامت می خواهند کار کنند.

وی ادامه داد: گام بعدی مباحث اقتصادی و معیشتی مردم هست که در دوره قبلی به آن بی توجهی شد و  آسیب زیادی مخصوصا به اقشار محروم زده شد و این را باید بازآفرینی کنند.

این کارگردان همچنین افزود: گام بعدی عزتی است که جمهوری اسلامی باید در عرصه های بین المللی داشته باشد و این دوره بر اساس ضعف دیپلماسی و نوع رفتارها و حرف هایی که از رییس جمهور تا وزرا می زدند از دست رفت که این عزت هم باید برگردد و عزت ما باید هم پای مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه های دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمقدری: رییس جمهور آینده عزت کشور را بازگرداند/ترمیم وضعیت معیشتی مردم

شمقدری: رییس جمهور آینده عزت کشور را بازگرداند/ترمیم وضعیت معیشتی مردم