مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 19:552021-05-16ورزشي

مرکز نوآوری و شتابدهی(منش)در اردبیل افتتاح شد


به همت جهاددانشگاهی اردبیل و باهمکاری اداره ورزش و جوانان اردبیل مرکز منش در اردبیل آغاز بکار کرد.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی اردبیل گفت: به همت جهاددانشگاهی اردبیل و باهمکاری اداره ورزش و جوانان اردبیل مرکز منش در اردبیل آغاز بکار کرد.

در حاشیه افتتاح این مراسم مهران اوچی اردبیلی اظهار کرد: گسترش فعالیت های این مرکز و تربیت کارآفرینان جوان در آینده نزدیک می تواند این مرکز را به مراکز موفق برای بهره وری جوانان تبدیل کند.

وی اضافه کرد: مرکز نوآوری و شتابدهی(منش) در راستای کمک به توسعه کسب و کارهای دانش محور و همچنین شناسایی، نیازسنجی، آسیب شناسی، جذب، حمایت و راه اندازی ایده های کارآفرین با قابلیت تجاری سازی و اشتغال زایی و شتاب دهی به فعالیت های کسب و کارهای جوان استان آغاز بکار کرد.

رییس جهاددانشگاهی اردبیل فعالیت مراکز مشاوره شغلی و استفاده از توانمندی اساتید و کارآفرینان استان را در این مرکز یادآور شد و گفت: خروجی مراکز منش باهمکاری مراکز مشاوره شغلی می تواند توسعه استانی را در بخش های مختلف رقم بزند.

به گفته اوچی اردبیلی باوجود اینکه برخی مراکز هزینه و اعتبارات زیادی را صرف این قبیل کارها کرده اند ولی با خروجی مطلوب همراه نبوده اند به طوری که در مورد مرکز منش چنین تصوری وجود نداشته و تاثیر گذاری بیشتری دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری و شتابدهی(منش)در اردبیل افتتاح شد

مرکز نوآوری و شتابدهی(منش)در اردبیل افتتاح شد