مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 17:302021-05-16سياسي

زنی که با مجیزگویی ترامپ، رییس شد+ تصاویر


الیز استفانیک جزو کسانی است که کاملا به ادعای دونالد ترامپ باور دارد و معتقد است که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 تقلب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حزب جمهوری خواه آمریکا روز به روز در مدار دونالد ترامپ قرار می گیرد و وحدت شکنان از این حزب اخراج می شوند.

در تازه ترین مورد در پی رای گیری مخفی از نمایندگان جمهوری خواه مجلس، الیز استفانیک به سمت رییس جدید مجمع جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا انتخاب شد.

خانم استفانیک حالا نفر سوم این حزب در مجلس نمایندگان است و جانشین لیز چنی نماینده وایومینگ شده است که اوایل هفته جاری به علت وفادار نبودن به ترامپ، از آن سمت برکنار شد.

این نماینده نیویورکی مورد حمایت ترامپ، 134 رای موافق گرفت؛ در حالی که چیپ روی نماینده تگزاس در کنگره، 46 رأی بیشتر نیاورد.

چندین نماینده، از جمله جیم جوردن از اوهایو ، ویرجینیا فاکس از کارولینای شمالی و کتی مک موریس از واشنگتن، کاندیدای این انتخابات بودند.

در این میان 9 نماینده نیز فقط رای حاضر به صندوق انداختند.

خانم استفانیک لحظاتی پس از اعلام پیروزی اش، در بیانیه ای گفت: ما نمایندگان جمهوری خواه مجلس به نمایندگی از مردم آمریکا در راه تلاش برای نجات کشور از شر دیدگاه افراطی و سوسیال دموکرات رییس جمهوری بایدن و نانسی پلوسی با هم متحدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنی که با مجیزگویی ترامپ، رییس شد+ تصاویر

زنی که با مجیزگویی ترامپ، رییس شد+ تصاویر