مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 16:052021-05-16سياسي

برخی جریانات دنبال دوقطبی کردن انتخابات هستند


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران گفت: برخی به دنبال جریانات دو قطبی در انتخابات هستند و باید حواسمان باشد تا فریب نخوریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، شکرالله رضازاده عصر امروز در آیین افتتاح دفتر جبهه انقلاب در استان، با بیان اینکه معتقدیم که نظام جمهوری اسلامی توانمند است، اظهار کرد: با این حال متاسفانه برخی کسانی حاکم شدند که اعتقادی به مردم و نظام ندارند.

رضازاده با بیان اینکه امروز عده ای دلشان را به جنگ روانی با روح و روان مردم خوش کردند، افزود: ای کاش عرصه سیاست هم پادگان بود تا می فهمیدیم که قابل صیانت است، ای کاش دادگاه بود تا می دانستیم اگر تخطی کنیم یقه ما را خواهند گرفت، متاسفانه برخی به دنبال جریانات دو قطبی هستند حواسمان باشد تا فریب نخوریم تا بعد انتخابات به چه کنم چه کنم نیفتیم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران با تاکید بر انتخاب درست، تصریح کرد: جبهه انقلاب تعصب جدی بر ورود انتخابات دارد پیشنهادش این است که غذای سالم به انتخابات بدهد باید یک بار اعتماد کنیم، چرا که در هیچ دولتی بعد انقلاب جریان ناب انقلاب صد در صد ارکان انقلاب را در اختیار نداشت کافی است یک بار عرصه را به انقلابیون بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی جریانات دنبال دوقطبی کردن انتخابات هستند

برخی جریانات دنبال دوقطبی کردن انتخابات هستند