مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 15:402021-05-16سياسي

انتخابات اقتدارآور و امنیت ساز است/مردم مدت هاست منتظر انتخابات ریاست جمهوری هستند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو بر هیچ کسی پوشیده نیست و همگی به خوبی می دانند که انتخابات اقتدارآور و امنیت ساز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنجان، حمیدرضا محمدی فشارکی عصر امروز در ویژه برنامه برخط نهضت روشنگری که در استودیو شهدای لنجان برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو بر هیچ کسی پوشیده نیست و همگی به خوبی می دانند که انتخابات اقتدارآور و امنیت ساز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با بیان اینکه دشمن اینگونه القاء می کند که مردم با صندوق رای قهر کرده است، خاطرنشان کرد: نتایج نظرسنجی بسیاری از مراکز معتبر نشان می دهد که مردم مدتهاست منتظر انتخابات ریاست جمهوری هستند.

وی یادآور شد: روشنگری برای مردم و تبیین توطئه و خباثت دشمن باید در دستور کار آحاد نخبگان جامعه به ویژه بسیجیان عزیز قرار گیرد.

محمدی فشارکی با توجه به محدودیت های ستاد ملی کرونا برای برگزاری همایش و جلسات تصریح کرد: نباید از ظرفیت فضای مجازی غافل بود، البته ویروس کرونا و محدودیت های پیرامون آن سبب شد تا نگاه افراد نسبت به کاربردهای فضای مجازی تغییر کند، فضایی که مدتهاست جولانگاه دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در کشورهای منطقه شده است و امروز نیروهای مؤمن انقلابی سعی در راندن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات اقتدارآور و امنیت ساز است/مردم مدت هاست منتظر انتخابات ریاست جمهوری هستند

انتخابات اقتدارآور و امنیت ساز است/مردم مدت هاست منتظر انتخابات ریاست جمهوری هستند