مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 15:052021-05-16اقتصادي

51 روستای سمنان درگیر کمبود آب/ آب رسانی تانکری تا کِی؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، تأمین آب شرب روستاهای استان سمنان در آستانه روزهای گرم سال یکی از مهم ترین مسائلی است که هر ساله دغدغه هایی را با خود به همراه دارد و باید برای آن چاره ای اندیشیده شود.

استان سمنان با شرایط آبی خاصی مواجه بوده و برداشت های بی رویه از آب های زیرزمینی در بخش های قابل توجهی از مناطق روستایی این استان، مشکلات را از جمله فرونشست زمین در مناطق جنوبی ایجاد کرده است.

هر سال شماری از روستاهای استان سمنان با مشکل افت فشار یا قطعی کامل آب مواجه می شوند و آب رسانی با تانکر یکی از اقداماتی است که در ماه های گرم سال انجام می شود.

ضرورت مدیریت منابع آبی سبب شده است تا شماری از مردم با راه اندازی کمپینی در فارس من از مسؤولان استان سمنان بخواهند تا فکری برای این مشکل کنند؛ اگر با این خواسته هم نظرید، اینجا حمایت کنید .

51 روستا درگیر کمبود آب مهدی صمیمیان، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری سمنان در همین زمینه می گوید: با توجه به کاهش نزولات آسمانی در سال جاری، جلسه ای به این منظور تشکیل و در ارتباط با بحث همکاری ادارات برای آب رسانی سیار با تانکر به روستاهایی که با مشکل آب شرب مواجه هستند، مکاتبات لازم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 روستای سمنان درگیر کمبود آب/ آب رسانی تانکری تا کِی؟

51 روستای سمنان درگیر کمبود آب/ آب رسانی تانکری تا کِی؟