مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 14:552021-05-16اقتصادي

اعمال سلیقه شخصی در پروژه ها ممنوع است


استاندار خراسان شمالی در جلسه بررسی روند انجام کار پروژه های توسعه مجموعه مفخم و امامزاده سید عباس(ع) گفت: در اجرای این پروژه ها هر نوع اعمال سلیقه شخصی ممنوع است.

- محمدعلی شجاعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: منبع اصلی برای اجرا و اداره طرح توسعه امامزاده(ع) و مفخم باید خود پروژه باشد.

وی گفت: باید با تعریف فضاهای تجاری مختلف و با توزیع جغرافیایی مناسب زمینه حضور سرمایه گذاران در این طرح را فراهم کنیم.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: با اشاره به فضای 33 هکتاری اجرای طرح توسعه امامزاده سید عباس(ع) گفت: برای تعریف فضاهای تجاری باید قوانین و الزامات دستگاه های اجرایی مربوط مانند سازمان میراث فرهنگی، اوقاف و شهرداری لحاظ شود.

شجاعی در ادامه افزود: فضای صحن چندمنظوره  برای تجمعات مراسم های ملی و مذهبی باید در این طرح به طور ویژه دیده شود و دسترسی آسان مردم به این فضاها به خوبی باید تعریف شود.

وی عنوان کرد: دستگاه های اجرایی مربوطه باید اخذ مجوزهای لازم برای اجرای این دو پروژه که از سطح اختیارات استان خارج است را از وزارتخانه ها و سازمان های ملی متبوع پیگیری کنند.

شجاعی با تأکید تعیین تکلیف تملک اراضی و ساختمان های مسکونی دولتی و شخصی در این پروژه ها، گفت: کارها باید در چارچوب قوانین و مقررات شتاب بگیرد و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال سلیقه شخصی در پروژه ها ممنوع است

اعمال سلیقه شخصی در پروژه ها ممنوع است