مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 14:252021-05-16اقتصادي

برش استانی رشد و توسعه بهره وری در مازندران تهیه شده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به تهیه برنامه و برش استانی تحقق بهره وری گفت: طبق برنامه بخش ارتباطات بیشترین سهم را از شاخص بهره وری دارا است.

- ، مفید غلامی عصر یکشنبه در نشست مشترک شورای راهبردی توسعه مدیریت و کمیته بهره وری با اشاره به اینکه قانون برنامه تکالیفی را برای بهره وری مشخص کرده است، افزود: تهیه برنامه بهره وری، برش استانی و هدف گذاری براساس پیش بینی رشد هشت درصد از جمله رویکردها و راهبردها بوده است.

وی یادآور شد: قرار بود سه درصد رشد از طریق بهره وری محقق شود و بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات بیشترین رشد بهره وری را در برنامه پنجم داشته است.

وی ادامه داد: در هدف گذاری برنامه ششم، متوسط رشد سالانه ارزش افزوده مشخص شده است و رشد ناخالص ملی هشت درصد تعیین شده است و در این برنامه 19 درصد سهم به بخش ارتباطات، هشت درصد بخش کشاورزی، هفت درصد معدن، 9 درصد آب و غیره بوده است.

غلامی یادآور شد: قرار شد سه درصد رشد بخش کشاورزی از محل بهره وری، 6.

5 درصد ارتباطات محقق شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران به گام های اساسی برای تحقق اهداف بهره وری اشاره و اضافه کرد: نهادسازی، تعریف راهبردها، برنامه ریزی برای اجرای راه حل بهبود بهره وری، ارزیابی و پایش از جمله برنامه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برش استانی رشد و توسعه بهره وری در مازندران تهیه شده است

برش استانی رشد و توسعه بهره وری در مازندران تهیه شده است