مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 14:202021-05-16سياسي

نگرانی از وضعیت «فلک الافلاک»/ وعده افزایش حجم ذخیره آب سدها


قلعه «فلک الافلاک» به علت قرار گرفتن بر روی یک تپه در مرکز شهر خرم آباد از لحاظ ایمنی دچار خطر است.

- خرم آباد- استاندار لرستان گفت: قلعه فلک الافلاک به علت قرار گرفتن بر روی یک تپه در مرکز شهر خرم آباد از لحاظ ایمنی دچار خطر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید موسی خادمی امروز یکشنبه در گفت و گو با رسانه ها با بیان اینکه لرستان به نوعی قدیمی ترین زیستگاه بشر در ایران بوده و با آثار تاریخی فراوان از دوره های مختلف همراه است اظهار داشت: به لحاظ جغرافیایی در مسیر ارتباطی استان های شمالی به جنوب و مرکز کشور واقع شده است.

خسارت سیلاب به حوزه زیرساخت ها هنوز کامل جبران نشده است وی بیان داشت: مهمان نوازی مردم لرستان در کنار طبیعت، آب فراوان، کوه ها و رسومات مناطق عشایری محیط بسیار خوبی برای حضور گردشگران فراهم آورده است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه سیل لرستان یکی از حوادث مهیب و ناگوار طبیعی بود که به دلیل همزمانی با سایر نقاط کشور به درستی به آن پرداخته نشد تصریح کرد: حجم خسارات وارده از سیل به استان طبق برآوردهای انجام شده حدود 11 هزار میلیارد تومان بود که فرصت ها و داشته های بسیاری را در استان از بین برد.

خادمی افزود: خسارات سیل لرستان در دو بخش مردمی و زیرساخت های عمومی قابل تعریف است که در بخش مردمی این خسارات به خوبی جبران ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از وضعیت «فلک الافلاک»/ وعده افزایش حجم ذخیره آب سدها

نگرانی از وضعیت «فلک الافلاک»/ وعده افزایش حجم ذخیره آب سدها