مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-16اقتصادي

خسارت طوفان به سیستم برق شهرستان جیرفت


طوفان دو روز پیاپی در جیرفت خسارت هایی به سیستم برق این شهرستان وارد کرد.

- غلامعباس انجم شعاع امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به طوفان عصر دیروز و امروز در شهرستان جیرفت اظهار داشت: وزش تندباد سبب شد 14 اصله پایه برق در منطقه باقرآباد و طوهان شکسته و سقوط کند که این امر سبب قطعی موقتی برق در این مناطق شد.

مدیر امور برق شهرستان جیرفت از آسیب دیدن بیش از یک کیلومتر شبکه توزیع برق در بخش مرکزی جیرفت خبر داد و گفت: در اولین ساعات بروز طوفان و خسارت، نیروهای اتفاقات برق جیرفت با همکاری پیمانکاران صنعت برق به محل های آسیب دیده اعزام و نسبت به انجام عملیات رفع خاموشی و جایگذاری تیرهای شکسته اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در طوفان جیرفت در بیش از 50 نقطه با قطعی برق روبه رو شدیم، افزود: با فراخوان نیروهای واحدهای مختلف مدیریت برق جیرفت کار برقدار کردن نقاط آسیب دیده آغاز و هم اکنون هیچ نقطه خاموش و بی برقی در شهرستان جیرفت نداریم.

مدیر امور برق جیرفت با اشاره به خسارت 400 میلیون تومانی طوفان به سیستم برق جیرفت گفت: در زمان بروز حوادث با توجه به پراکندگی منطقه و خاموشی های متعدد از مردم و مشترکان تقاضا داریم با سعه صدر ضمن اطلاع رسانی به مرکز اتفاقات از عجله و شتاب برای وصل برق خودداری کنند و این اطمینان را داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت طوفان به سیستم برق شهرستان جیرفت

خسارت طوفان به سیستم برق شهرستان جیرفت