مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-16بين الملل

رویکرد وحشیانه اسراییل نسبت به ملت فلسطین محکوم است


سازمان همکاری اسلامی در بیانیه خود به شدت رویکرد وحشیانه اسراییل نسبت به ملت فلسطین را محکوم کرده و هر گونه اقدامی در جهت خدشه دار کردن مسجد الاقصی و بیت المقدس را باطل دانست.

- به نقل از الجزیره، وزیران خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در پایان نشست فوق العاده خود به ریاست عربستان سعودی با صدور بیانیه ای خواستار توقف کامل و فوری تمامی اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و دارایی های شان شدند.

در این بیانیه آمده است: ما خواستار عدم هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی اسراییل هستیم.

بیانیه مزبور نسبت به ادامه یافتن اقدامات یاد شده و اظهارات تحریک آمیز جهت ادامه یافتن حملات هشدار داده و تاکید کرد: ادامه یافتن حملات جان غیرنظامیان بیگناه را در معرض تهدید قرار می دهد و به آنها آسیب می رساند.

سازمان همکاری اسلامی در بیانیه خود به شدت رویکرد وحشیانه رژیم صهیونیستی نسبت به ملت فلسطین را محکوم کرده و تاکید نمود: هر گونه اقدامی در جهت خدشه دار کردن چهره مسجد الاقصی و بیت المقدس باطل است.

وزیران خارجه این سازمان بار دیگر روند شهرک سازی رژیم صهیونیستی و ادامه آن را مردود و محکوم دانستند و بر اهمیت قیمومیت خاندان هاشمی اردن بر اماکن مقدس اسلامی و مسیحی در بیت المقدس تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد وحشیانه اسراییل نسبت به ملت فلسطین محکوم است

رویکرد وحشیانه اسراییل نسبت به ملت فلسطین محکوم است