مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-16سياسي

روابط عمومی ها نقش مهمی در تسهیل رابطه متقابل مردم و مسئولان دارند


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیامی با گرامیداشت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی عنوان کردند: روابط عمومی ها ضمن استفاده از تکنیک ها و ابزارهای ارتباطی و تولید محتوا با گسترش فضای عمومی، - ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیامی با گرامیداشت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی عنوان کردند: روابط عمومی ها ضمن استفاده از تکنیک ها و ابزارهای ارتباطی و تولید محتوا با گسترش فضای عمومی، تفاهم و اعتماد را در جامعه ارتقا می دهند و به پویایی و تسهیل متقابل رابطه مردم و مسئولان کمک می کنند.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی و دکتر علی زینی وند به مناسبت 27 اردیبشهت روز ارتباطات و روابط عمومی به شرح زیر است: روابط عمومی تلفیقی از علم و عمل، دانش و مهارت است.

روابط عمومی ها ضمن استفاده از تکنیک ها و ابزارهای ارتباطی و تولید محتوا با گسترش فضای عمومی، تفاهم و اعتماد را در جامعه ارتقا می دهند و به پویایی و تسهیل متقابل رابطه مردم و مسئولان کمک می کنند.

هماهنگی با سرعت تحولات ارتباطی و فناورانه، رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای، ترویج فرهنگ ایرانی، اسلامی؛ برقرای ارتباط دو سویه و تعاملی بین مسئولان و مردم، داشتن ارتباط موثر با رسانه ها، هم اندیشی با اهالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ها نقش مهمی در تسهیل رابطه متقابل مردم و مسئولان دارند

روابط عمومی ها نقش مهمی در تسهیل رابطه متقابل مردم و مسئولان دارند