مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:502021-05-16اقتصادي

آب مشترکان پرمصرف قطع می شود؟


معاون آب و آبفای وزیر نیرو با اشاره به سیاست وزارت نیرو برای مقابله با پر مصرف ها، اظهار کرد: تنها طرحی که در حال حاضر اجرا خواهد شد مصوبه هیات دولت است که بر اساس آن تعرفه مشترکان پر مصرف بیشتر از سایر مشترکان دریافت می شود.

- معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: هیچ برنامه ای برای قطع آب مشترکان پرمصرف در دستور کار نیست و قرار نیست که تامین آب هیچ یک از مشترکان با محددیت روبرو شود.

قاسم تقی زاده خامسی با اشاره به سیاست وزارت نیرو برای مقابله با پر مصرف ها، اظهار کرد: تنها طرحی که در حال حاضر اجرا خواهد شد مصوبه هیات دولت است که بر اساس آن تعرفه مشترکان پر مصرف بیشتر از سایر مشترکان دریافت می شود.

وی با بیان اینکه تعرفه آب برای مشترکانی که الگو را رعایت می کنند، هفت درصد و برای مشترکانی که بیش از الگو مصرف دارند 16 درصد افزایش از اول اردیبهشت ماه افزایش یافت، گفت: البته برای تشویق مشترکان مشترکان کم مصرف از پرداخت قبوض آب معاف شدند.

البته این صحبت ها در شرایطی است که به تازگی سیدرسول باقری- معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعلام کرد که از اول خرداد ماه به تمامی مشترکان پرمصرف و بدمصرف تهرانی، اخطار ارسال شده و در صورت تداوم، محدودیت مصرف را اعمال خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مشترکان پرمصرف قطع می شود؟

آب مشترکان پرمصرف قطع می شود؟