مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:502021-05-16اقتصادي

موزه تخصصی گلیم و دست بافته های روستایی و عشایری سیرجان راه اندازی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: موزه تخصصی گلیم و دست بافته های روستایی و عشایری سیرجان در ساختمانی متعلق به شهرداری با زیربنایی به مساحت 620 مترمربع در 2 طبقه اجرا می شود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: موزه تخصصی گلیم و دست بافته های روستایی و عشایری سیرجان در ساختمانی متعلق به شهرداری با زیربنایی به مساحت 620 مترمربع در 2 طبقه اجرا می شود.

فریدون فعالی امروز 26 اردیبهشت ماه با اشاره به جلسه بررسی طرح اجرای موزه تخصصی گلیم و دست بافته های روستایی و عشایری سیرجان اظهار کرد: فاز اول طرح اجرای موزه تخصصی گلیم و دست بافته های روستایی و عشایری سیرجان با حضور شهردار این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در ابتدای این جلسه مشاور طرح مذکور به ارائه پیشنهاد برای اجرای این موزه در قالب نقشه های متفاوت پرداخت که با نقطه نظراتی از سوی گروه کارشناسی مواجه شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد مشاور طی مدت 15 روز نقشه های فاز دوم را ارائه کند و شهرداری سیرجان نیز طی 30 روز پیمانکار طرح را انتخاب کرده و عملیات اجرایی این موزه را آغاز کند.

فعالی بیان کرد: موزه تخصصی گلیم و دست بافته های روستایی و عشایری سیرجان در ساختمانی متعلق به شهرداری با زیربنایی به مساحت 620 مترمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه تخصصی گلیم و دست بافته های روستایی و عشایری سیرجان راه اندازی می شود

موزه تخصصی گلیم و دست بافته های روستایی و عشایری سیرجان راه اندازی می شود