مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-16سياسي

«چالش شفافیت» مطالبه مغفول مانده از نامزدهای شورای شهر است


رییس خانه مطبوعات ایلام با اشاره طرح مثبت خبرگزاری مهر برای چالش شفافیت، گفت: «چالش شفافیت» مطالبه مغفول مانده از نامزدهای شورای شهر است.

- ایلام-رییس خانه مطبوعات ایلام با اشاره طرح مثبت خبرگزاری مهر برای چالش شفافیت، گفت: چالش شفافیت مطالبه مغفول مانده از نامزدهای شورای شهر است.

سامی شهبازی در گفتگو با برای ارزیابی شایستگی های نامزدهای شوراهای شهر اظهار کرد: چالش شفافیت نامزدهای شورای شهر یک مطالبه مغفول مانده بوده و باید از سوی رسانه ها و نخبگان به صورت جدی دنبال شود.

وی افزود: دغدغه هایی در جامعه در خصوص هزینه ها و برخی از فعالیت های نامزدهای شوراهای شهر همواره در بین مردم و افکار عمومی وجود داشته و این چالش می تواند در نهایت به سود خود نامزدها تمام شود.

وی تصریح کرد: رسانه در ذات خود مسئولیت نظارت عمومی را دارد و در این راه می تواند بسترهای لازم را مهیا کند که نامزدها داوطلبانه به چالش شفافیت بپیوندند و کسانی که وارد این چالش نشود، باید مورد مواخذه قرار گیرد.

شهبازی با اشاره به اینکه رای مردم در هر صورت یک امانت است، افزود: نامزدی که برای انتخابات شورای شهر می خواهند رای مردم بگیرد، باید حتماً اهلیت آن احراز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چالش شفافیت» مطالبه مغفول مانده از نامزدهای شورای شهر است

«چالش شفافیت» مطالبه مغفول مانده از نامزدهای شورای شهر است