مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-16سياسي

دسترسی آزاد به اطلاعات از حقوق اساسی مردم است


وزیر آموزش و پرورش بر «دسترسی آزاد به اطلاعات» و «اطلاع یابی و اطلاع رسانی صحیح، صریح و سریع» به عنوان حقوق اساسی مردم تأکید کرد.

- وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی: "دسترسی آزاد به اطلاعات" از حقوق اساسی مردم است وزیر آموزش و پرورش بر دسترسی آزاد به اطلاعات و اطلاع یابی و اطلاع رسانی صحیح، صریح و سریع به عنوان حقوق اساسی مردم تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی آورده است: بیست و هفتم اردیبهشت ، که در گاهشمار میهن عزیزمان، مزیّن است به روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ، در حقیقت بهانه ای پربها و مجالی ارجمند برای به خاطر آوری خدمات خطیر خادمان عرصه وسیع ارتباطات و روابط عمومی است.

نیم نگاهی مدقّقانه به تحوّلات پردامنه و پرشتاب در حیطه ارتباطات و فناوری، ما را به این مهم می رساند که تحقّق غایی ترین هدفِ روابط عمومی، یعنی اقناع مخاطب که بی گمان از طریق انجام جامع و جاذب اموری چون افکارپژوهی، سنجش نگرش، نیازسنجی و.

محقق می شود، در گرو تسلّط به سواد رسانه ای مبتنی بر تحوّلات و انتظارات روز و متّکی به علوم و فنون نوین از سویی و تجهیز به زیرساخت های مغزافزاری و سخت افزاری امروزی، از سوی دیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی آزاد به اطلاعات از حقوق اساسی مردم است

دسترسی آزاد به اطلاعات از حقوق اساسی مردم است