مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:102021-05-16سياسي

روند مانع زدایی اقتصادی استان را معطل موضوع انتخابات نمی کنیم


استاندار قزوین با اشاره به تلاش تمام مسئولان استانی در جهت پیشبرد شعار سال گفت: روند مانع زدایی اقتصادی در استان را معطل موضوع انتخابات نمی کنیم.

- خبرنگار مهر هدایت الله جمالی پور در نشست شوراهای اداری استان قزوین که ظهر یکشنبه در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: مسئله انتخابات یک مسئله مهم است که باید با همکاری دستگاه های عمومی و اجرایی و البته اعلام بی طرفی دستگاه ها به خوبی اجرا شود.

استاندار قزوین گفت: امروز ما در جایگاه و مسئولیت خود باید به نحو احسن ظاهر شویم و در این راه با خدمت گزاری مردم در راستا تحقق نیازهای آنها تلاش کنیم.

وی گفت: استفاده از منابع و امکانات باید در دستورکار قرار بگیرد و البته در این میان اولویت بندی نیازها باید در نظر گرفته شود.

این مسئول ابراز کرد: با توجه به عنوان سال جاری ما در تلاشیم تا بتوانیم گام های خوبی برای اقتصاد و از بین بردن موانع اقتصادی برداریم و استان قزوین را به یک استان شاخص اقتصادی و تولید سرمایه تبدیل کنیم.

وی گفت: در راستا انتخابات و پایان دولت نباید ذره ای خدمت به مردم با تفکراتی نظیر پایان دولت و پایان فعالیت ما متوقف شود چراکه ما در قبال صندلی های مسئولیتی تکالیفی را به عهده داریم و تا آخرین لحظه باید به تکالیف و وظایف خود پایبند باشم از سوی دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند مانع زدایی اقتصادی استان را معطل موضوع انتخابات نمی کنیم

روند مانع زدایی اقتصادی استان را معطل موضوع انتخابات نمی کنیم