مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:402021-05-16سياسي

تسلیت رییس کمیته ملی المپیک برای در گذشت اکبرترکان


سید رضا صالحی امیری ضمن ابراز تاسف و تاثر شدید در پی در گذشت مرحوم اکبر ترکان، خدمات ارزنده وی را در کشور ماندگار و دغدغه اش را دغدغه مردم و دردش را درد مردم دانست.

- ، سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک درپیامی درگذشت اکبر ترکان دبیر پیشین شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی را تسلیت گفت.

درمتن این پیام تسلیت آمده است: انالله و اناالیه راجعون درگذشت اکبر ترکان دبیرپیشین شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی و از مدیران باسابقه،خوشنام و فعال دربخش های مختلف مدیریتی به خصوص صنعت کشور موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

این چهره خدوم،صدیق و کارآمد نظام با قرار گرفتن در جایگاه های مهم خدمتگزاری به کشور از جمله در منصب وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح و وزیر راه و ترابری در دولت های پیشین و پس از آن در سمت های مهم دیگر،عمر شریف خود را وقف خدمت به مردم و کشور عزیزمان کرده و در این راه خدمات موثری ارائه کرد که به یقین در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

ضایعه درگذشت این مدیر خدمتگزار که در مسئولیت های مختلف کشور منشاخدمات ارزشمندی به مردم عزیز ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود را به خانواده محترم وی تسلیت گفته و ازخداوند بزرگ برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت رییس کمیته ملی المپیک برای در گذشت اکبرترکان

تسلیت رییس کمیته ملی المپیک برای در گذشت اکبرترکان