مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:402021-05-16اقتصادي

راه اندازی بزرگترین سایت پرورش آهو شرق کشور در کلاته رودبار


شهردار کلاته رودبار از راه اندازی بزرگترین سایت پرورش آهو شرق کشور در این شهرستان خبر داد.

- خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، سجاد فدایی باشی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال برای فاز اول این طرح از سوی شهرداری کلاته برای انجام حصارکشی و تهیه تجهیزات مورد نیاز پیش بینی شده است.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص میزان پیشرفت فیزیکی این طرح افزود: در حال حاضر دو هکتار زمین در منطقه ای مناسب و مستعد طرح تامین و علاوه بر آن مجوزهای لازم برای راه اندازی سایت اخذ شده است.

شهردار کلاته رودبار از درخواست برای اخذ تسهیلات ویژه برای تکمیل این پروژه خبر داد و تصریح کرد: این سایت بزرگترین سایت پرورش آهو در نیمه شرقی کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه منطقه رودبار از ظرفیت و استعداد خوبی برای پرورش آهو برخوردار است خاطرنشان کرد: در مجموع منطقه کلاته رودبار از ظرفیت های بالایی در حوزه های گردشگری، تولیدی، دامی- زراعی و معدنی برخوردار است.

فدایی باشی با بیان اینکه بزرگترین ایل عشایری استان بعد از ایل بزرگ سنگسر مربوط به منطقه کلاته رودبار است اظهار کرد: ییلاقات عشایر کلاته نیز از ظرفیت بالایی برخوردارند و عشایر منطقه تا پایان اردیبهشت ماه وارد ییلاق خود می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بزرگترین سایت پرورش آهو شرق کشور در کلاته رودبار

راه اندازی بزرگترین سایت پرورش آهو شرق کشور در کلاته رودبار