مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-16سياسي

چرا سورنا ستاری کاندیدای ریاست جمهوری نشد؟


سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از علت عدم حضورش در ثبت نام ریاست جمهوری گفت.

- ، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: ز بس که خلق پشت نقاب ایستاده اند باور نمی کنند من بی نقاب را در طول ماه های گذشته در ارتباط با حضور من در انتخابات ریاست جمهوری رایزنی های بسیاری انجام می شد.

هر کسی در این مدت مراجعه کرد و هر مقامی که این موضوع را مطرح کرد قاطعانه به ایشان عرض کردم که کاندیدا نخواهم بود چون چنین کاری را مطابق روح و روان خود نمی بینم.

از کودکی در جنگ و پایگاه های هوایی بزرگ شدم و در بهترین دانشگاه های کشور و مراکز تخصصی دوره دیده ام و پروژه های متعدد اجرایی داشته ام و نگاه دیگری به زندگی دارم و در فضای دیگری فکر می کنم.

خاطرم هست مرحوم ایت ا… هاشمی رفسنجانی با توجه به سابقه همکاری سال های جنگ به پدرم اصرار می کرد هم در کابینه اول و هم در کابینه دوم سازندگی پست وزارت داشته باشد و جواب او این جمله بود: لباس آبی نیروی هوایی کفن من است و آن را با لباس دیگری عوض نمی کنم.

بخش علم و فناوری کشور یک بخش کاملاً غیرسیاسی است این چیزیه که در این 8 سال به آن پایبند بوده ام چون پیشران آینده کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سورنا ستاری کاندیدای ریاست جمهوری نشد؟

چرا سورنا ستاری کاندیدای ریاست جمهوری نشد؟