مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-16سياسي

هیات نظارت باید بر اساس قانون عمل کند نه گزارش مردمی؛ این تخلف است!


هیات نظارت باید براساس قانون و بر مبنای استعلام ها از مراجع ذی ربط عمل کند، نه براساس یک گزارش مردمی؛ این خلاف قانون است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، انتخابات ششمین دوره شورا های اسلامی شهر و روستا در حالی به سرمنزل مقصود نزدیک می شود که با چالشی بزرگ پیش روست؛ رد صلاحیت شمار زیادی از کاندیدا های این انتخابات که شماری از ایشان، اعضای فعلی شورا ها در شهر هایی مانند تهران، شیراز و اصفهان هستند.

اقدامی که به دلیل وسعت منجر به از حد نصاف افتادن انتخابات در شماری از شهر های کشورمان شده است! اتفاقی که واکنش های فراوانی به دنبال داشته تا جایی که شاهد همصدایی قوه مجریه و قوه مقننه در این ماجرا و تاکید ایشان بر ضرورت بازنگری صلاحیت کاندیدا ها در راستای ایجاد زمینه حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات هستیم.

انتخاباتی که پرشور شدن به افزایش همبستگی اجتماعی و تقویت پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی کمک شایانی خواهد نمود و بسیاری از طرح ها و نقشه های خارجی برای ایجاد فاصله مابین حاکمیت و مردم را نقش بر آب خواهد کرد.

این دیدگاه رییس مجلس شورای اسلامی است که مورد وثوق دولت مردان نیز هست.

اظهار نظری که با عملکرد قوه مقننه در احراز یا رد صلاحیت نامزد های شورای ششم همخوانی نداشت، به ویژه اگر بدانیم برخی از رد صلاحیت شده ها تایید مراجع چهارگانه را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات نظارت باید بر اساس قانون عمل کند نه گزارش مردمی؛ این تخلف است!

هیات نظارت باید بر اساس قانون عمل کند نه گزارش مردمی؛ این تخلف است!