مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-16اقتصادي

کیفیت تجهیزات دندانپزشکی با حضور فعالان فناور افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پوشش های کربنی نانوساختار (DLC) جزو موادی به شمار می روند که با توجه به ویژگی های منحصر به فردشان، - فعالان فناور حوزه تولید تجهیزات دندانپزشکی، با شرکت در فراخوانی و استفاده از نوآوری، زمینه را برای اصلاح سطح تجهیزات دندانپزشکی تیتانیومی و فولادی فراهم می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پوشش های کربنی نانوساختار (DLC) جزو موادی به شمار می روند که با توجه به ویژگی های منحصر به فردشان، کاربرد های گوناگونی در صنایع به ویژه حوزه تجهیزات پزشکی پیدا کرده اند.

یکی از چالش های این صنعت، تولید و استفاده از پوشش های یادشده بر روی سطح تجهیزات دندانپزشکی است.

چالش که قرار است فناوران ایرانی راه کار های خود را برای حل آن ارائه کنند.

بر همین اساس، چالش نوآوری اصلاح سطح تجهیزات دندانپزشکی تیتانیومی و فولادی با پوشش نانوساختار، زمینه را برای ورود نوآوری ها و ارائه راه کار های اثربخش این حوزه فراهم می کند.

این رویداد با هدف ایجاد پوشش های کربنی نانوساختار روی مته ‎ هایی که در دندان پزشکی به کار می روند و عمدتا از جنس فولاد زنگ نزن و همچنین ایمپلنت های دندانی از جنس آلیاژ های تیتانیوم ساخته شده اند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت تجهیزات دندانپزشکی با حضور فعالان فناور افزایش می یابد

کیفیت تجهیزات دندانپزشکی با حضور فعالان فناور افزایش می یابد