مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-16بين الملل

دادگاه کیفری بین المللی باید درباره جنایت جنگی اسراییل تحقیق کند


عفو بین الملل امروز با ابراز نگرانی از افزایش آمار تلفات ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه اعلام کرد: دادگاه کیفری بین المللی باید درباره جنایت جنگی اسراییل تحقیق کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عفو بین الملل امروز یکشنبه در پیامی توییتری به حوادث جاری در نوار غزه واکنش نشان داد و از حملات رژیم صهیونیستی و افزایش آمار تلفات انسانی ناشی از آن ابراز نگرانی کرد.

در پیام توییتری عفو بین الملل در این خصوص آمده است: ما از افزایش آمار تلفات در غزه که 174 نفر از جمله 74 کودک کشته شده اند، بسیار نگرانیم.

دادگاه کیفری بین المللی باید درباره حمله اسراییل به اردوگاه پناهجویان الشاطی در دیروز شنبه ( دیروز) که موجب کشته شدن 2 زن و 8 کودک شد، تحقیق کند.

حملات مستقیم به غیرنظامیان جنایت جنگی است.

این نهاد بین المللی در این باره اضافه کرد: همچنین درباره اینکه حمله اسراییل به ساختمان دفاتر شبکه الجزیره و آسوشیتدپرس و تخریب آن هم جنایت جنگی بوده است، تحقیقاتی باید انجام شود.

سازمان عفو بین الملل امروز دیروز شنبه نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که جامعه جهانی باید موضع قاطعی در برابر بی اعتنایی آشکار رژیم اشغالگر قدس به زندگی فلسطینی ها اتخاذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه کیفری بین المللی باید درباره جنایت جنگی اسراییل تحقیق کند

دادگاه کیفری بین المللی باید درباره جنایت جنگی اسراییل تحقیق کند