مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-16اقتصادي

علت فعال نشدن خط کشتیرانی بوشهر - قطر


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: موافقت نشدن با تامین سوخت یارانه ‏ای، مانع فعال‎ سازی خط کشتیرانی بوشهر- قطر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سیاوش ارجمندزاده روز یکشنبه به رسانه ‏ها اعلام کرد: کشتی گراند فری برای سرویس دهی و جا به جایی بار و مسافر در مسیر بوشهر-قطر پیش بینی شده است و راه‏ اندازی آن می‏ تواند کمک شایانی به رونق گردشگری و صادرات استان بوشهر به قطر باشد.

وی بیان کرد: با توجه به نام ‎گذاری سال جاری به نام تولید، پشتیبانی‏ ها و مانع ‏زدایی بخشی از فعالیت این کشتی حمل کالاهای تولید داخلی و صادرات است که راه اندازی آن در مسیر بوشهر- قطر قادر به نقش آفرینی قابل توجهی در این بخش است.

ارجمند زاده با اشاره به اینکه کشتی یاد شده از اوایل سال گذشته آماده خدمات رسانی بوده است، اظهار داشت: در چند سال گذشته رشد صادراتی استان بوشهر به قطر قابل توجه است که با فعال سازی خط کشتیرانی مسافربری - باربری این رونق صادراتی دوچندان و گردشگری استان بوشهر متحول خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: رشد و توسعه صنعت گردشگری دریایی یکی از اولویت های این اداره کل است که در این زمینه اقدامات قابل توجهی صورت پذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت فعال نشدن خط کشتیرانی بوشهر - قطر

علت فعال نشدن خط کشتیرانی بوشهر - قطر