مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-16اقتصادي

لزوم استفاده از ظرفیت دولتی برای توسعه مراکز درمانی استان قم


استاندار قم با بیان اینکه بیمارستان مادر باید هرچه سریعتر به بهره برداری برسد و در دسترس مردم قرار گیرد، گفت: از همه ظرفیت های دولتی برای توسعه مراکز درمانی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست ظهر یکشنبه در جلسه پیگیری نوسازی و توسعه بیمارستان الزهرا با بیان اینکه بیمارستان مادر باید هرچه سریع تر به بهره برداری برسد و در دسترس مردم قرار گیرد، گفت: از همه ظرفیت های دولتی برای توسعه مراکز درمانی استفاده شود.

استاندار قم اجرای طرح توسعه و بازسازی بیمارستان الزهرا را ضروری دانست و افزود: خوشبختانه با بهره برداری از چند مرکز درمانی طی این مدت مشکل کمبود تخت بیمارستانی و تجهیزات درمانی نداشتیم.

وی هماهنگی و همراهی همه ی دستگاه های دولتی برای پیشبرد این برنامه را ضروری دانست و ادامه داد: بایستی از تمامی ظرفیت های استان در جهت توسعه ی مراکز درمانی بکار گرفته و از کمک خیرین سلامت نیز بهره گرفته شود.

استاندار قم سرانه استان در زمینه ی توسعه ی مراکز درمانی را مورد توجه قرار داد و گفت: مناطق محروم از جمله نیروگاه و پردیسان در این مسیر در اولویت هستند.

وی گردشگری سلامت را نیز از محورهای توسعه ی قم عنوان کرد و با بیان اینکه قم باید به قطب گردشگری سلامت در کشور تبدیل شود، افزود: بیمارستان سازی و جذب متخصصین تراز اول پزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت دولتی برای توسعه مراکز درمانی استان قم

لزوم استفاده از ظرفیت دولتی برای توسعه مراکز درمانی استان قم