مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-16سياسي

هنوز بطور قطع نمی توان گفت آتش جنگلهای باشت مهار شده است


مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان باشت گفت: هنوز بطور قطع نمی توان گفت آتش مهار شده است چرا که بصورت مقطعی گوشه ای شعله ور و آتش می گیرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان باشت گفت: هنوز بطور قطع نمی توان گفت آتش مهار شده است چرا که بصورت مقطعی گوشه ای شعله ور و آتش می گیرد.

سید حمید حسینی در گفت گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی نیروهای مردمی و اداری آتش سوزی در ارتفاعات مناطق شاه بهرام، لار و شادگان شهرستان باشت مهار شد، افزود: آتش سوزی نقطه ای روشن و شعله ور می شود، هنوز بطور قطع نمی توان گفت آتش مهار شده است چرا که بصورت مقطعی گوشه ای شعله ور و آتش می گیرد.

مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان باشت خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود 60 نیروی جهت کنترل و جلوگیری از شعله ور شدن مجدد آتش در منطقه حضور دارند.

حسینی با بیان اینکه این آتش سوزی که از عصر پنجشنبه شروع شده بود، روز جمعه مهار و با وزش باد شدید دوباره روشن شد، تصریح کرد: با همکاری نیروهای مردمی و دستگاه های اجرایی مختلف، سپاه، بسیج، هلال احمر، نیروهای منابع طبیعی در شهرستان های باشت، گچساران، کهگیلویه و چرام و یاسوج و استان کار پایش و بازبینی مناطق آتش گرفته در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز بطور قطع نمی توان گفت آتش جنگلهای باشت مهار شده است

هنوز بطور قطع نمی توان گفت آتش جنگلهای باشت مهار شده است