مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-16بين الملل

درخواست ترکیه برای تشکیل نیروی بین المللی حافظ فلسطین


وزیر امور خارجه ترکیه در سخنانی خواستار تشکیل یک نیروی بین المللی برای حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی در مقابل نقض های رژیم صهیونیستی شد.

- وزیر امور خارجه ترکیه در سخنانی خواستار تشکیل یک نیروی بین المللی برای حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی در مقابل نقض های رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه در سخنانی در جریان نشست مجازی سازمان همکاری اسلامی درباره تجاوزات رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین اظهار کرد که جامعه بین الملل مسئولیت تأمین امنیت غیرنظامیان فلسطینی را بر عهده دارد و بخش مهمی از این مسئولیت بر عهده سازمان همکاری اسلامی است.

وی بر ضرورت آغاز تلاش برای تشکیل یک سازوکار بین المللی برای حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی طبق قطعنامه ژوپن 2018 مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد.

چاووش اوغلو ادامه داد: این طرح باید شامل حمایت مادی از فلسطینی ها از طریق تشکیل نیروهای بین المللی باشد که از حمایت نظامی و مالی کشورهای مورد نظر برخوردار خواهند بود.

وی تاکید کرد: زمان وحدت و جزم عزم مان فرا رسیده است؛ چراکه امت اسلام از ما توقع دارد که نقش رهبری را ایفا کنیم و ترکیه آماده اتخاذ تمامی اقدامات لازم در این راستا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ترکیه برای تشکیل نیروی بین المللی حافظ فلسطین

درخواست ترکیه برای تشکیل نیروی بین المللی حافظ فلسطین