مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-16سياسي

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رأی در استان قزوین


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: 1277 شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری و 1566 شعبه برای انتخابات شورا پیش بینی شده است که تعداد شعبات نسبت دوره قبل 15 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر منوچهر حبیبی در نشست شوراهای اداری استان قزوین که نیمروز یکشنبه در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد با اشاره به آخرین وضعیت آمادگی برای برگزاری انتخابات اظهار کرد: مردم ایران به خوبی موقعیت را درک می کنند و به طور حتم در زمان انتخابات دشمنان را مأیوس می کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ضمن اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص تکلیف شرعی انتخابات برای حفظ نظام اذعان کرد: انتخابات حکم سرمایه اجتماعی را دارد که سبب تولید قدرت می شود، انتخابات قدرت نرم نظام است که مایه اقتدار کشور می شود، انتخابات طبق گفته امام خمینی (ره) تکلیف شرعی، ملی و دینی است چراکه حفظ نظام بر ما واجب بوده و یکی از مؤلفه های حفظ نظام شرکت در انتخابات است.

وی افزود: انتخابات 28 خرداد یک انتخابات سرنوشت ساز از حوزه دهیاری تا ریاست جمهوری است و به تعبیری این انتخابات سبب نوسازی قوه اجرایی شده و برای ما بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رأی در استان قزوین

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رأی در استان قزوین