مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-16بين الملل

چین درباره فلسطین: آمریکا در جبهه مخالف عدالت بین المللی ایستاده است


وزیر امور خارجه چین کارشکنی های آمریکا در شورای امنیت را محکوم کرد و گفت این کشور در جبهه مخالف عدالت بین المللی ایستاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه چین بار دیگر اقدام عملی شورای امنیت سازمان ملل در قبال افزایش تنش میان رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت فلسطین را خواستار شد.

به نوشته خبرگزاری اسوشیتد پرس ، وانگ یی وزیر امور خارجه چین روز یکشنبه گفت: متأسفانه شورای امنیت تاکنون در رسیدن به توافق ناکام بوده زیرا ایالات متحده در جبهه مخالف عدالت بین المللی ایستاده است .

رییس دستگاه دیپلماسی چین ضمن تأکید بر حمایت کشورش از راه حل دو دولتی گفت، از همه طرف ها درخواست کرد در جلسه امروز شورای امنیت و هنگام به بحض گذاشتن افزایش تنش ها بین رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها، صدای واحدی داشته باشند.

وانگ یی افزود، شورای امنیت باید بر راه کار دو دولتی تأکید کرده و از دو طرف بخواهد هرچه سریع تر مذاکره در این زمینه را آغاز کنند.

نشست امروز (یکشنبه)، سومین نشست شورای امنیت سازمان ملل برای حل و فصل منازعات اخیر فلسطینیان و صهیونیست ها محسوب می شود اما این اولین نشست علنی شورای امنیت با مشارکت طرف های درگیر محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین درباره فلسطین: آمریکا در جبهه مخالف عدالت بین المللی ایستاده است

چین درباره فلسطین: آمریکا در جبهه مخالف عدالت بین المللی ایستاده است