مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-16سياسي

شمار نامزدهای تایید صلاحیت شده شورا شهرهای شهرستان نور به 84 نفر رسید


بر اساس اعلام هیأت نظارت بر انتخابات مازندران، صلاحیت 84 نفر از داوطلبان حضور در شورای شهرهای پنج گانه شهرستان نور تایید شد.

- علی شادمان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور، اظهار کرد: 123 نفر برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای شهر در پنج شهر این شهرستان ثبت نام کردند که یک نفر فوت شد و بررسی صلاحیت 122 نفر در هیأت اجرایی و نظارت شهرستان انجام که صلاحیت 78 نفر تایید و صلاحیت بقیه داوطلبان در شهرستان احراز نشد.

وی گفت: افرادی که صلاحیت آنان در هیأت های اجرایی و نظارت محرز نشده بود، فرصت اعتراض داشتند و از مهلت و حق قانونی خود استفاده کردند که در نهایت با اعلام رسمی هیات نظارت استان و تایید 6 نفر دیگر از داوطلبان، این تعداد به 84 نفر رسید.

فرماندار شهرستان نور افزود: کسانی که صلاحیت شان در هیأت نظارت استان تایید نشد، به استناد ماده 63 قانون انتخابات فرصت دارند ظرف مدت چهار روز، مراتب اعتراض و شکایت خود را از طریق فرمانداری به هیأت نظارت مرکزی تحویل دهند.

این مسؤول با درخواست از داوطلبان برای رعایت قانون، گفت: نامزدهای تایید صلاحیت شده از تبلیغات زودهنگام و تجمعات با توجه به شرایط ک ونایی خودداری کنند، زیرا همه موارد توسط دست اندرکاران برگزاری انتخابات رصد و با تخلفات احتمالی برابر قانون برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار نامزدهای تایید صلاحیت شده شورا شهرهای شهرستان نور به 84 نفر رسید

شمار نامزدهای تایید صلاحیت شده شورا شهرهای شهرستان نور به 84 نفر رسید