مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-16سياسي

برخی کاندیداها برای فرار از برنامه دادن توهین به دیگر نامزدها را انتخاب کردند


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از نامزدهای ریاست جمهوری برای فرار از برنامه دادن توهین کردن به دیگر نامزدها را برگزیدند.

- حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به پایان ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در روز گذشته اظهار کرد: سلایق مختلف برای شرکت در انتخابات ثبت نام کردند که این مسئله خط بطلانی بود بر تمام جوسازی هایی که به دروغ می خواستند برای نظام هزینه تراشی کرده و به دروغ القاء کنند که از دموکراسی در ایران خبری نیست.

وی تصریح کرد: مردم باید در زمان رای دادن به برنامه های نامزدها رای داده و کارنامه آنان را به درستی مورد بررسی قرار دهند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: رفتارهای متفاوتی از نامزدها دیدیم، برخی از نامزدها همانند هنرپیشه فیلم های هالیودی فیلم بازی کردند،  جای بسی تاسف است که  افرادی که در فقر مردم و شرایط امروز کشور نقش داشتند خود را به گریه می زدنند.

سلیمی اظهار کرد: برخی از نامزدها هم در ابتدای کار توهین به دیگر نامزدها را کلید زدند، که این نشان می دهد این افراد هیچ برنامه ای برای امور کشور ندارند و برای فرار از برنامه دادن به توهین کردن به دیگران روی آورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی کاندیداها برای فرار از برنامه دادن توهین به دیگر نامزدها را انتخاب کردند

برخی کاندیداها برای فرار از برنامه دادن توهین به دیگر نامزدها را انتخاب کردند