مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-16اقتصادي

رفع تداخل 51 هکتار از ارضی ملی در استان سمنان


مدیر امور اراضی جهادکشاورزی استان سمنان از رفع تداخل 51 هکتار از ارضی ملی و غیرملی در استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیر امور اراضی جهادکشاورزی استان سمنان از رفع تداخل 51 هکتار از ارضی ملی و غیرملی در استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

غلامرضا خراسانیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رفع تداخل اراضی در استان سمنان با هدف کاهش دعاوی حقوقی بهره برداران و رفع موانع تولید در بخش کشاورزی در اجرای ماده 54 قانون رفع موانع تولید اجرا می شود.

وی با اشاره به برگزاری چهار جلسه کمیسیون رفع تداخلات در استان سمنان گفت: در این جلسات در مجموع 13 پلاک در سطح استان به مساحت 16 هزار و 953 هکتار بررسی شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رفع تداخل از اراضی ملی افزود: از ابتدای امسال رفع تداخل در سطح 51 هکتار از اراضی ملی صورت گرفت و به اراضی غیر ملی اضافه شد.

خراسانیان خاطر نشان کرد: رفع تداخل از زمین های ملی، دولتی و مستثنیات کشاورزان یکی از اقداماتی است که با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود: هدف اصلی از این طرح رفع موانع تولید در بخش کشاورزی و سند دار کردن زمین ها و در عین حال حفظ و حراست از زمین های ملی و منابع طبیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخل 51 هکتار از ارضی ملی در استان سمنان

رفع تداخل 51 هکتار از ارضی ملی در استان سمنان