مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-16پزشكي

آغاز واکسیناسیون بیش از یک هزار سالمندبالای 75 سال درگچساران


معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: تعداد یک هزار و 116 سالمند بالای 75 سال برای دریافت واکسن کرونا در سامانه سیب ثبت نام کرده که از امروز کار واکسیناسیون این افراد در شهرستان آغاز شد.

- عباس باشتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: واکسیناسیون سالمندان بالای 75 سال در شهرستان  از امروز آغاز شده و به موازات سالمندان بالای 80سال اجرایی  خواهد شد.

 وی ادامه داد: واکسیناسیون سالمندان بالای 75 سال  بر اساس فراخوان و دعوت از طریق مراکز خدمات جامع سلامت انجام می شود.

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران افزود: دو مرکز جامع سلامت شهری و خانه های بهداشت در این شهرستان کار واکسیناسیون افراد  سالمند را انجام می دهند.

باشتی اذعان کرد: تعداد یک هزار و 116 سالمند بالای 75 سال برای دریافت واکسن کرونا در سامانه سیب ثبت نام کرده که از امروز کار واکسیناسیون این افراد  در شهرستان آغاز می شود.

وی در ادامه ابراز کرد: تاکنون  بیش از 80درصد  از سالمندان بالای 80سال شهرستان گچساران با مراجعه به مراکز بهداشتی  تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند.

 معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطرنشان کرد: تعداد یک هزار و 815 سالمند  بالای 80 سال  برای دریافت واکسن کرونا در سامانه سلامت سیب ثبت نام کرده اند که تا کنون  یک هزار و 279 سالمند با مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون بیش از یک هزار سالمندبالای 75 سال درگچساران

آغاز واکسیناسیون بیش از یک هزار سالمندبالای 75 سال درگچساران