مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-16سياسي

حضور صنعت در طرح شهید احمدی روشن یعنی تضمین حمایت از روند فعالیت هسته ها


استاد خبره پنجمین دوره طرح شهید احمدی روشن گفت: صاحبان صنایع باید در فضای تعاملی، نیازهای خود را به هسته های مسئله محور ارائه دهند تا اساتید خبره حول آنها هسته نخبگانی را تشکیل دهند.

- استاد خبره پنجمین دوره طرح شهید احمدی روشن گفت: صاحبان صنایع باید در فضای تعاملی، نیازهای خود را به هسته های مسئله محور ارائه دهند تا اساتید خبره حول آنها هسته نخبگانی را تشکیل دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم دهقانی، عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز با اشاره به کارکردها و محورهای طرح شهید احمدی روشن، گفت: این طرح فضا و شرایط بسیار خوبی را برای یادگیری بیشتر و مهارت آموزی مستعدان ایجاد کرده است، بطوریکه می توان رشد محسوسی در عملکرد آنان دید.

دهقانی ادامه داد: ارائه تجربه های موفق دوره های قبل و نتایج هسته ها می تواند گام مهمی در ترغیب و تشویق دیگر دانشگاهیان برای حضور در طرح شهید احمدی روشن باشد.

استاد رشته مهندسی برق در ادامه تعهد را لازمه فعالیت در محیط حرفه ای قلمداد و تصریح کرد: دانشجو باید بداند که حضور در طرح شهید احمدی روشن، یعنی حضور در یک محیط واقعی و حرفه ای؛ بنابراین باید نسبت به پروژه متعهد و مسئولیت پذیر باشد.

از سوی دیگر، اساتید راهنما نیز باید همکاری لازم را با دانشجو داشته باشند تا فرد بتواند در ساعاتی غیرآموزشی خود روی پروژه متمرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور صنعت در طرح شهید احمدی روشن یعنی تضمین حمایت از روند فعالیت هسته ها

حضور صنعت در طرح شهید احمدی روشن یعنی تضمین حمایت از روند فعالیت هسته ها