مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-16سياسي

انتخابات فرصتی مناسب برای تحقق تحولات مدیریتی در کشور است


معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرضا، گفت: انتخابات 1400،فصلی جدید برای نوسازی مدیریت کشور و وارد کردن افراد تازه نفس در دستگاه های اجرایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازانتخابات پر شور سبب اقتدار داخلی و خارجی ایران می شود، گفت: از جنبه داخلی، انتخابات در واقع یک نوسازی در کشور است؛ مردم وارد میدان می شوند و در دستگاه های اجرایی یک تحول به وجود می آید و از نظر وجهه خارجی هم، حضور و مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار ملی است.

شبکه های ماهواره ای به دنبال مأیوس کردن مردم نسبت به نظام هستند معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرضا با اشاره به اینکه در حال حاضر 300 شبکه فارسی زبان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تبلیغ می کنند، گفت: این شبکه ها به دنبال مأیوس کردن مردم نسبت به نظام هستند و با ایجاد کمپینهای مختلف می خواهند مردم در انتخابات مشارکت نکنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران سربازان عرصه خبر در این میدان هستند و باید اقدامات دشمنان را با اطلاع رسانی خنثی کنند، بیان کرد: از خبرنگاران انتظار می رود در این فرصت باقی مانده، مانند دوره های گذشته حضوری فعال تر و قوی تر در عرصه انتخاباتی داشته باشند و به قدر سهم و نقش خود، به حضور چشمگیر مردم درصحنه انتخابات در 28 خرداد ماه کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات فرصتی مناسب برای تحقق تحولات مدیریتی در کشور است

انتخابات فرصتی مناسب برای تحقق تحولات مدیریتی در کشور است