مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-16سياسي

شورای حل اختلاف برای کاهش پرونده های شعب برنامه ضرب الاجلی تدوین کند


رییس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به تصویب قانون جدید شورای حل اختلاف و کاهش صلاحیت های این شورا، از مدیران این نهاد خواست تا با تدوین یک برنامه ضرب الاجلی و فوق العاده نسبت به کاهش پرونده های شعب و اجرا اقدام کنند.

- ایسنا/مرکزی رییس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به تصویب قانون جدید شورای حل اختلاف و کاهش صلاحیت های این شورا، از مدیران این نهاد خواست تا با تدوین یک برنامه ضرب الاجلی و فوق العاده نسبت به کاهش پرونده های شعب و اجرا اقدام کنند.

سید عبدالمهدی موسوی در جلسه شورای سیاستگذاری شورای حل اختلاف استان مرکزی اظهار کرد: علاوه بر مختومه کردن پرونده های معوق باید به دنبال کاهش پرونده های غیر معوق باشند.

وی افزود: شورای حل اختلاف در سال 1399 با تدابیر اتخاذ شده به نتایج بسیار مناسبی دست پیدا کرد که از جمله می توان به افزایش 60 درصدی عددی میزان مصالحه در پرونده ها، کاهش 46 درصدی مانده پرونده علی رغم افزایش 29 درصدی ورودی پرونده به شورا، 58 درصد کاهش موجودی پرونده و همچنین تعداد 5700 فقره پرونده دادرسی بدون کاغذ و الکترونیکی اشاره کرد که آمار بسیار قابل توجه و ارزشمندی است.

موسوی افزود: طریقه جذب نیروی انسانی مورد نیاز در شورای حل اختلاف باید دارای ساز و کاری باشد که مسائل و مشکلات خاصی را بوجود نیاورد لذا در جذب این نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای حل اختلاف برای کاهش پرونده های شعب برنامه ضرب الاجلی تدوین کند

شورای حل اختلاف برای کاهش پرونده های شعب برنامه ضرب الاجلی تدوین کند