مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-16دانش

آغاز واکسیناسیون افراد بالای 75 سال در زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از روز گذشته (25 اردیبهشت ماه) واکسیناسیون افراد بالای 75 سال در استان زنجان آغاز شده است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از روز گذشته (25 اردیبهشت ماه) واکسیناسیون افراد بالای 75 سال در استان زنجان آغاز شده است.

پرویز قزلباش ظهر امروز (26 اردیبهشت ماه) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از آغاز واکسیناسیون افرادی بالای 75 سال در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: از روز گذشته واکسیناسیون افراد بالای 75 سال که شامل 14 هزار نفر در استان بوده، آغاز شده است.

وی با بیان اینکه 66 درصد افراد بالای 80 سال استان زنجان واکسن کرونا را دریافت کردند، افزود: 18 هزار نفر بالای 80 سال تحت پوشش در استان داریم که 12 هزار نفر آنان واکسینه شدند و توصیه می شود باقی افراد نیز واکسن کرونا را تزریق کنند.

این مسئول در رابطه با برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم پایه 12 و 9 در استان زنجان، تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، امتحانات پایه 9 و 12 به صورت حضوری برگزار خواهد شد و همه تمهیدات مورد نیاز برای برگزاری حضوری اندیشیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی و فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده توسط دانش آموزان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون افراد بالای 75 سال در زنجان

آغاز واکسیناسیون افراد بالای 75 سال در زنجان