مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-16ورزشي

ایجاد فضای دوچرخه سواری بانوان در تمامی شهرستان های خراسان شمالی


یکی از مصوبات سفرهای شهرستانی، ایجاد فضاهای ورزشی ویژه بانوان بوده لذا تا یک ماه آینده باید در تمامی شهرستان ها فضای ویژه دوچرخه سواری بانوان ایجاد شود.

- ، محمدعلی شجاعی صبح یک شنبه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه است شکی وجود ندارد اما تا زمانی که فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در جامعه اتفاق نیفتد تحقق این امر امکان پذیر نیست و این فرهنگ سازی باید با کمک رسانه ها انجام شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است گفت امر به معروف و نهی از منکر یک واجب در حکومت اسلامی است و تمامی موارد را در بر می گیرد.

وی افزود: برخی فکر می کنند ارزش های اشاره شده در دین مبین اسلام مانند امر به معروف و نهی از منکر برای دیگران است و شامل خود نمی شود در حالی که این ارزش ها برای همه است.

شجاعی جامعه نگری را از مهمترین ویژگی دین اسلام برای پذیرش و توسعه آن عنوان کرد و بیان داشت: برای اقامه ارزش های اسلامی در جامعه علاوه بر تأکیدات دینی، قوانین و مقررات با شرح وظایف مشخص تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فضای دوچرخه سواری بانوان در تمامی شهرستان های خراسان شمالی

ایجاد فضای دوچرخه سواری بانوان در تمامی شهرستان های خراسان شمالی