مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-16سياسي

ثبت 2055 مسئله در طرح مهرواره همدلی کرمانشاه


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از ثبت 2 هزار و 55 مسئله در طرح مهرواره همدلی استان کرمانشاه خبر داد.

- حجت الاسلام مهدی کارگر ظهر امروز در گفتگو با است.

وی با اشاره به زمان آغاز و پایان طرح مهرواره همدلی در استان کرمانشاه افزود: طرح مهرواره همدلی از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه آغاز شده و تا 20 خرداد ادامه خواهد یافت و بعد از اتمام زمان ثبت نام به طرح های برگزیده در سراسر استان ها و کشور جوایز نفیسی اهدا می شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان اینکه ویژگی اصلی طرح مهرواره همدلی مردمی بودن آن است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مورد استفاده از ظرفیت های مردمی در حل مشکلات و معضلات می فرمایند رفع مشکلات احتیاج به همراهی مردم و همدلی دارد و هر کاری که مردم وارد شدند قطعاً گشایش در آن به وجود آمده است.

کارگر بیان کرد: هدف اصلی طرح مهرواره همدلی ایجاد نشاط و روحیه خودباوری در میان مردم و تقویت موضوع هویت بخشی به مساجد و تثبیت جایگاه امام محله به عنوان محور فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: در طرح مهرواره همدلی شرایطی فراهم شده تا مردم با کمک یکدیگر و امام محله هر تعداد از مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، زیرساختی، آموزشی و تربیتی، بانوان، سبک زندگی و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 2055 مسئله در طرح مهرواره همدلی کرمانشاه

ثبت 2055 مسئله در طرح مهرواره همدلی کرمانشاه