مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-16اقتصادي

توزیع 67000 بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد کرمانشاه


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از توزیع 67 هزار بسته معیشتی و غذایی میان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان در سال جاری با مشارکت خیران خبر داد.

- کرمانشاه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از توزیع 67 هزار بسته معیشتی و غذایی میان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان در سال جاری با مشارکت خیران خبر داد.

محسن رخصی ظهر امروز در گفتگو با مدظله العالی صورت گرفت که مردم این استان 25 میلیارد و 886 میلیون تومان در این پویش مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان بیش از 85 آشپزخانه مهدوی در استان کرمانشاه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به منظور طبخ غذای گرم دایر شد، افزود: در این آشپزخانه ها بیش از 201 هزار پرس غذای گرم برای خانوارهای مددجو و کم برخوردار این استان طبخ و میان آن ها توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی سال جاری حدود 67 هزار بسته معیشتی و غذایی برای خانوارهای زیر پوشش این نهاد با مشارکت خیران نیک اندیش تأمین شد.

رخصی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان حدود 39 هزار بسته افطاری ساده تهیه و در میان خانوارهای نیازمند استان کرمانشاه توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 67000 بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد کرمانشاه

توزیع 67000 بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد کرمانشاه