مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-16بين الملل

بیانیه حشد شعبی در همبستگی کامل با مردم فلسطین


تشکیلات حشد شعبی عراق با اعلام این که با نگرانی تحولات فلسطین را دنبال می کند، بر همبستگی کامل خود با مردم فلسطین تاکید کرد.

- تشکیلات حشد شعبی عراق با اعلام این که با نگرانی تحولات فلسطین را دنبال می کند، بر همبستگی کامل خود با مردم فلسطین تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، تشکیلات حشد شعبی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: با نگرانی عمیق رخدادهای فلسطین مقاوم و تجاوزات وحشیانه اشغالگران غاصب را در حق مردم فلسطین که در برابر دیدگان همه جهانیان رخ می دهد، دنبال می کنیم.

حشد شعبی در ادامه بر همبستگی کامل با مردم فلسطین در دفاع از اراضی غصب شده و حقوق به تاراج رفته شان و اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه اسراییل در قتل غیرنظامیان و کودکان، بمباران ساختمان ها و خانه ها و تلاش برای استیلای بیشتر بر اراضی فلسطینی و کوچاندن اجباری مردم فلسطین تاکید کرد.

حشد شعبی افزود: این همبستگی از موضع آشکار و شجاعانه آیت الله العظمی سید علی سیستانی، مرجعیت عالیقدر شیعیان نشأت می گیرد که بر حمایت از مردم فلسطین و درخواست از ملت های آزاده برای پشتیبانی از این مساله عادلانه تاکید دارد.

تشکیلات حشد شعبی همسو با مواضع دولت و ملت عراق، از تمامی ملت ها و دولت ها و آزادگان جهان خواست تا به مسئولیت انسانی خود در مخالفت با ظلم و تروریسم صه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حشد شعبی در همبستگی کامل با مردم فلسطین

بیانیه حشد شعبی در همبستگی کامل با مردم فلسطین