مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-16سياسي

قرارگاه های تحول محلات خانواده ها را در مقابل هرگونه تهدید مصون می دارد


مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت و نقش قرارگاه های تحول محلات در کاهش آسیب های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده گفت: -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مریم یگانه با اشاره به اهمیت و جایگاه ایجاد قرارگاه تحول محلات در مناطق آسیب پذیر شهرها و روستاها اظهار داشت: چند سالی است طرحی به همت سپاه پاسداران با هدف توانمندسازی اقشار مختلف جامعه در ابعاد مختلف و در قالب قرارگاه هایی شش گانه مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

وی در ادامه افزود: قرارگاه های تحول محلات، فعالیت های بسیار خوبی با اهداف یادشده در استان هرمزگان و شهر بندرعباس صورت گرفته که می توان این شهر را به عنوان الگو برای کشور معرفی کرد.

  مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان با بیان اینکه دشمن فضای مجازی را بستری برای اشاعه تهدید و آسیب های خود بر علیه نظام و انقلاب در پیش گرفته است، تصریح کرد: قرارگاه های تحول محلات، بستری بسیار مناسب برای آگاه سازی و مصون سازی خانواده ها در مقابل هر گونه تهدیدها است.

یگانه با تاکید بر اینکه اهمیت پرداختن به موضوع تحکیم خانواده ، ریشه در اهمیت نهاد خانواده دارد، ابراز داشت: نهاد مقدس خانواده، رکن بنیادین اجتماع بشری و محمل فرهنگ های گوناگون محسوب می شود تا جایی که سعادت و شقاوت امت ها، مرهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه های تحول محلات خانواده ها را در مقابل هرگونه تهدید مصون می دارد

قرارگاه های تحول محلات خانواده ها را در مقابل هرگونه تهدید مصون می دارد