مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-16سياسي

برگزاری سومین جلسه قرآنیان مکتب شهید سلیمانی


سومین جلسه قرآنیان مکتب شهید سلیمانی در راستای هم فکری، هم دلی و دیدار مستمر و ماهیانه اساتید، پیشکسوتان، قاریان و حافظان ممتاز و بین المللی و فعالان قرآنی کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس در راستای هم فکری، هم دلی و دیدار مستمر و ماهیانه اساتید، پیشکسوتان، قاریان و حافظان ممتاز و بین المللی و فعالان قرآنی کشور، سومین جلسه قرآنیان مکتب شهید سلیمانی برگزار شد.

در این محفل قرآنی که با حضور اساتید و فعالان قرآنی و با اجرای استاد محمدخواجوی برگزار شد، ابتدا سعید پرویزی قاری بین المللی قرآن به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و در ادامه مروری بر زندگی قاری شهید احمد انصاری با پخش صوت تلاوت و نیز ذکر خاطره توسط استاد علی اکبر حشمتی انجام شد.

سخنرانی آقای معاون فرهنگی سپاه قدس و نیز ارائه دیدگاه و نظر جمعی از اعضای مجمع قرآنیان مکتب سلیمانی با موضوع نقش و ضرورت در میدان بودن جامعه قرآنی توسط آقایان بهروز یاریگل، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ، احمد ابوالقاسمی و نیز توجیه و تبیین نحوه شرایط انتخاب اعضای شورای خادمان توسط رحیم قربانی از دیگر آیتم های برنامه بود.

اساتید و فعالان قرآنی مانند احمد ابولقاسمی، مهدی اخوان صباغ، حمیدرضا احمدی وفا، منصور آقا محمدی، حسین اکبری، محمد بنیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین جلسه قرآنیان مکتب شهید سلیمانی

برگزاری سومین جلسه قرآنیان مکتب شهید سلیمانی