مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-16ورزشي

نفت آبادان از بحران خارج شد؟


مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با تساوی مقابل تراکتور، فشار تا حدودی از تیم برداشته شد و به نظرم بازیکنان در بازی های آینده با استرس کمتری به میدان می روند.

- ایسنا/خوزستان مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با تساوی مقابل تراکتور، فشار تا حدودی از تیم برداشته شد و به نظرم بازیکنان در بازی های آینده با استرس کمتری به میدان می روند.

علی فیروزی در گفت وگو با ایسنا، درباره کسب یک امتیاز از بازی با تراکتور، همراه با گلزنی و تاثیر آن در کاهش فشار از روی تیم، اظهارکرد: با توجه به نتایج هایی که از دست داده بودیم، نه تنها تراکتور بلکه هر تیمی که حریف مان بود، بازی برای ما حساس بود.

ضمن این که با تراکتور در شهرش بازی داشتیم و در بازی های آسیایی هم موفق شده بود به مرحله بعد صعود کند و انگیزه و روحیه خوبی برخوردار بود و از همه نظر آماده رویارویی با صنعت نفت بودند.

وی بیان کرد: این تقابل در حالی بود که تراکتور با روحیه مقابل نفتی که از چند هفته ناکامی دچار استرس بود، قرار می گرفت و همین نیز طبیعتا کار ما را سخت کرده بود ولی صنعت نفت باید با امتیاز از تبریز خارج می شد تا از شرایطی که گریبانگیر او بودیم، خارج می شدیم که برای رسیدن به این مهم باید بازی هایی را که امتیازات آن را از دست داده بودیم، فراموش می کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت آبادان از بحران خارج شد؟

نفت آبادان از بحران خارج شد؟