مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-16بين الملل

تهدید امارات علیه حماس در بحبوحه بمباران غزه


همزمان با تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، یک رسانه صهیونیستی از تهدید امارات علیه جنبش حماس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک رسانه صهیونیستی فاش کرد که یک مقام ارشد امارات با هشدار به رهبران جنبش حماس، درباره سرنوشت پروژه های زیرساختی که امارات وعده اجرای آن در غزه را داده بود، تهدید کرده است.

وبگاه News of Israel نوشت که به دنبال عادی سازی روابط امارات با اسراییل و امضای توافقنامه ابراهام ، امارات به بهانه بهبود زندگی ساکنان نوار غزه با جنبش حماس در خصوص اجرای پروژه های زیرساختی احتمالی در غزه در تماس بود.

بنابراین گزارش امارات برای حفظ آبروی خود پس از سازش با رژیم صهیونیستی در تلاش برای اجرای برخی پروژه های زیرساختی در غزه بوده است اما یک مقام ارشد اماراتی اخیرا تهدید کرده است که چنانچه حماس آرامش در منطقه را حفظ نکند، این پروژه ها نیز اجرایی نخواهد شد.

به نوشته روزنامه القدس العربی ، این مقام اماراتی گفته است: ما همچنان برای اجرا و گسترش پروژه های غیرنظامی در غزه با همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین و تحت نظارت سازمان ملل آمادگی داریم اما شرط اصلی ما آرامش است.

این مقام اماراتی همچنین با نادیده گرفتن حملات گسترده رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه گفته است: اگر حماس به آتش بس کامل پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید امارات علیه حماس در بحبوحه بمباران غزه

تهدید امارات علیه حماس در بحبوحه بمباران غزه