مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-16پزشكي

بهره برداری از بیمارستان دولتی فردیس تا پایان خردادماه


معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه احداث بیمارستان 260 تخت خوابی شهرستان فردیس از پنج سال گذشته پیشرفت کرده است، گفت: - مهران لک، معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه بیمارستان دولتی شهرستان فردیس به زودی افتتاح خواهد شد، گفت: شهرستان فردیس که در حاضر از سرانه درمانی کافی برخوردار نیست اما تا پایان خرداد ماه صاحب بیمارستان 260 تخت خوابی خواهد شد.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه تخصیص اعتبار به این پروژه از سال 95 و پس از سفر ریاست جمهوری به استان در دستورکار قرار گرفت، ادامه داد: طی چهارسال سال 1395 الی 1399 پروژه با پیشرفت 50 درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه سال 99 شاهد پیشرفت جهشی این پروژه بودیم، اظهار کرد: تا کنون در دومین ماه از سال 1400 هستیم پروژه با پیشرفت 80 درصدی همراه شده است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه این بیمارستان در 4 طبقه احداث شده است، یادآور شد: این مجموعه درمانی یک طبقه زیر زمین با مساحت ابنیه 21 هزار متر مربع است؛ بیمارستان یاد شده به صورت جنرال خواهد بود و شامل تمام بخش های کودکان، زنان، جراحی،ICU ، NICU CCU است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بیمارستان دولتی فردیس تا پایان خردادماه

بهره برداری از بیمارستان دولتی فردیس تا پایان خردادماه