مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-16سياسي

برای تحقق برنامه های آموزش عالی برخی طرح های گذشته باید اصلاح شود


در تحقق برنامه های آموزش عالی باید برنامه ها را متناسب با آن تطبیق دهیم و برنامه های گذشته را نیز اصلاح کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه آن توجه کامل نمی شد اما این شرایط سبب شد تا با بکارگیری ظرفیت ها و تلاش و همکاری دانشگاه ها، امروز آنچه در این زمینه محقق شده، بسیار بیشتر از سال گذشته است.

وزیر علوم با اشاره به اینکه تجربه دانشجویان، اساتید و مدیران در تکمیل، اصلاح و بروزرسانی بخش های فناوری در این مدت، سرمایه و تجربیات ارزشمندی را در حوزه آموزش عالی شکل داد، تصریح کرد: امیدواریم در تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزشی این سرمایه ها به خوبی مورد استفاده قرار گیرد تا در مناطق و دوره های زمانی مختلف نیز امکان استفاده از آن فراهم شود.

غلامی در ادامه ضمن تشکر از همه تلاشگران جهت مدیریت و پیشبرد آموزش مجازی در حوزه آموزش عالی گفت: برای اینکه بتوان تجربیات بدست آمده طی این مدت را برای آیندگان نیز حفظ کنیم، لازم است تا چالش ها و فرصت های این عرصه را نیز مورد بررسی قرار داده و برنامه مشخصی را برای ارائه خدمات آموزشی تدوین کنیم تا در آینده این موضوع تقویت شود.

وی با بیان اینکه در تحقق برنامه های آموزش عالی باید برنامه ها را متناسب با آن تطبیق دهیم و برنامه های گذشته را نیز اصلاح کنیم، افزود: اکنون تجارب سایر مراکز علمی دنیا نیز در این حوزه به خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تحقق برنامه های آموزش عالی برخی طرح های گذشته باید اصلاح شود

برای تحقق برنامه های آموزش عالی برخی طرح های گذشته باید اصلاح شود